رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

اطلاعیه


RT3N

پست های پیشنهاد شده

با عرض سلام و ادب خدمت کاربران و بازدیدکنندگان انجمن تیم امنیتی گاردایران

 

 

باتوجه به اتفاقات اخیر در فضای اجتماعی و سایبری لازم دونستیم یک سری مسایل رو با شما عزیزان مطرح کنیم:

 

  • هر تیم دارای هدف و خط مشی مختص به خود می باشد. هدف ما بر مبنای فعالیت آموزشی و افزایش آگاهی و سطح توانایی عزیزان علاقه مند در زمینه های تحت فعالیت میباشد و خط مشی ما ایجاد بستر و منبع قابل اعتماد برای تمامی کاربران  بوده و کماکان نیز در این مسیر حرکت خواهیم نمود.

 

  •  هرگونه سوء استفاده از آموزش ها و مطالب این انجمن بر عهده کاربر میباشد و تیم امنیتی گارد ایران هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب سوء استفاده از ابزار، آموزش ها و مطالب ندارد.

 

  •  نفوذ به سایت ها و سرورهای داخلی ایرانی اکیداً ممنوع میباشد و در صورت شناسایی با کاربر خاطی بدون هرگونه اهمال برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

  •  با توجه به شرایط متغیر و غیرقابل پیش بینی سیاسی کشور عزیزمان در جامعه ی بین المللی و همچنین بروز حوادث گوناگون و انتشار اخبار مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره که گاهاً منجر به اعمال فشار یا محدودیت بر هر جنبه از جنبه های متنوع زندگی ما می شود، ممکن است کاربران عزیز انگیزه مضاعفی برای انجام حملات سایبری داشته باشند لکن به اطلاع می رسانیم کاربرانی که در چنین برهه ای هر حمله و یا نفوذ به هر نوع تارگت اعم از ایمیل، اکانت پلتفرم های مختلف، سرور، دیتابیس، وبسایت را صورت می دهند، بدون هماهنگی و اخذ مجور از مدیران انجمن، به هیچ وجه حق ثبت دیفیس و یا بنر با عنوان تیم امنیتی گاردیران را ندارند.

 

 

ضمن دعوت از شما عزیزان به مطالعه قوانین انجمن و جرایم سایبری, به اطلاع می رساند که انجمن گارد ایران تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و با هر گونه تخطی برابر قانون برخورد و دسترسی کاربر خاطی از انجمن سلب خواهد شد. 

 

با تشکر.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • ایجاد مورد جدید...