رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

MR.MAGIC

پست های پیشنهاد شده

برای جلوگیری از افت سرعت راهکارهایی برای شما ارائه داده ایم تا بتوانید از حداکثر سرعت ارائه شده استفاده کنید:

1. نرم افزار هایی که بر روی گوشی خود نصب می  کنید، به خصوص برنامه هایی که مستقیما به اینترنت متصل می شوند مانند مرورگر ها و شبکه های اجتماعی، به مرور زمان فایل هایی را در گوشی شما ایجاد می کنند که باعث می شود تا مقداری از اینترنت شما صرف فایل های ذخیره شده شود. برای حذف این فایل ها مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات – مدیریت برنامه‌ها – انتخاب برنامه مورد نظر – پاکسازی حافظه پنهان
Settings – Application Manager – [Select an App] – Clear Cache

2. اگر گوشی شما امکان اتصال به شبکه های نسل سوم (3G) و نسل چهارم (4G یا LTEE) را دارد، می توانید با تنظیم دستگاه خود، از حداکثر سرعت اینترنت استفاده کنید. برای تنظیم گوشی خود مراحل زیر را دنبال کنید.

تنظیمات – بی‌سیم و شبکه‌ها – بیشتر – شبکه‌های تلفن همراه – نوع شبکه گیرنده
Settings – Wireless & Networks – More – Cellular networks – Preferred network type

3. نرم افزار هایی که از آن ها استفاده نمی کنید را  حذف کنید چراکه این نرم افزار ها به نوعی از اینترنت تغذیه می کنندو در صورت زیاد بود تعداد این برنامه ها، مصرف اینترنت شما را بالا می رود و باعث کند شدن سرعت می شوند. برای حذف برنامه ها مراحل زیر را دنبال کنید.


تنظیمات – مدیریت برنامه‌ها – انتخاب برنامه – حذف (غیرفعال کردن) برنامه
Settings – Application Manager – [Select an App] – Uninstall (Disable)


4. تبلیغات را مسدود کنید. همانطور که می دانید  تبلیغات راهی برای کسب درآمد ها شده است و در برخی موقع موجب کلافگی کاربران نیز می شود. به اجرا درآمدن این تبلیغات نیاز به اینترنت دارد و باعث می شود تا حجم اینترنت شما را مصرف کند. شما می توانید با استفاده از مرورگر های ضد تبلیغ، از اجرا شدن تبلیغات در صفحه مرورگر جلوگیری کنید و سرعت باز شدن صفحات را بالا ببرید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


با سلام و باتشکر از شما دوست عزیز

لطفا قبل از هر چیز به عنوان دقیق تاپیک و تگ هایی که داره دقت کنید. مطلب شما در خصوص اندروید هست اما نه توی عنوان تاپیک ذکر کردید و نه توی تگ. لطفا دقت فرمائید

توضیحی اضافه بر توضیحات شما هم ارائه بدم اینکه بخش مدیریت نرم افزار های پس زمینه یا (Background Listening Apps) که فکر کنم برای اولین بار توسط هواوی ارائه شد الان توی اغلب موبایل ها دیده میشه. ذکر این موضوع مهم هست که جلوگیری از افت سرعت یعنی جلوگیری از استفاده خودکار و برنامه ریزی شده و دائمی دیگر برنامه ها از اینترنت موبایل. گر چه بعضی تنظیمات بصورت موقت میزان Cache رو کم و یا پاک می کنند اما راه حل بهتر قطع دسترسی های غیرضروری هست. من نرم افزار Greenify رو به شما معرفی می کنم. این برنامه نیاز به روت داره.

یه توضیح خلاصه هم از عملکرد این برنامه ی عالی:

روش کارکرد برنامه ی Greenify نسبت به اپلیکیشن های مشابه کاملا متفاوت است به طوری که شما می توانید به راحتی نرم افزارها را به محض احتیاج فرا بخوانید و آن ها را اجرا کنید ؛ روش کار نرم افزار بدین گونه است که برنامه از حافظه ی نهانی گوشی غیر فعال می شود، اما به محض احظار توسط شما با سرعتی بالا اجرا می گردد و عملیات بهینه سازی را با سرعتی باورنکردنی انجام می دهد! این برنامه تقریبا نسبت به تمام برنامه های دیگر متفاوت است به طوری که بر خلاف برنامه ی Auto starts می توانید از تمام امکانات آن استفاده کنید که نشان دهنده ی محیط یوزر فرندلی ان است و یا بر خلاف برنامه های تسک کیلر که اقدام به بستن برنامه ها می کنند و این در نوع خود قابلیت بی نظیری است! اپلیکشن Greenify هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.4 از 5.0 است که می توانید اخرین و جدیدترین نسخه اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت برای دستگاه تان دریافت کنید .

این برنامه ، برنامه های معرفی شده بهش رو به حالت Standby یا Sleep میبره به شکلی که واتس اپ ، تلگرام و یا هر برنامه دیگه رو تا زمانی که مجدد باز نشن بصورت کاملا خاموش فرض خواهند شد و مصرف باطری و اینترنت شما کم خواهد شد.

پیشنهاد میکنم حتما از این نرم افزار استفاده کنید.

This is the hidden content, please

موفق باشید

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...