رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

پست های پیشنهاد شده

سلام مجدد خدمت کاربران گرامی

چند روز پیش آموزش ساخت اکانت آنتی اسپم رو برای تلگرام قرار دادم ...

امروز آموزش ساخت نامحدود مخاطب و اد لیست تلگرام رو به همراه تمامی فایل های مورد نیاز نصبی قرار میدم که در بقیه سایت ها یا به شکل پراکنده و با موضوعات دیگر قرار گرفته و یا با قیمت خاص فروش میره ...

آموزش تبدیل فایل تکست به اکسل رو در پست بعدی قرار میدم ک مکمل این مطلب هستش برای مرحله اولیه کار و همچنین 3 ادلیست کاملا متنوع (تکست) و یک اد لیست 500 تایی اکسل شده جهت استفاده شما عزیزان در فایل قرار دادم که نمونه فایل آماده رو ببینید ...

نکته * فایل خروجی و نهایی شما باید با استفاده از برنامه های قرارداده شده و با فرمت VCF باشد تا قابلیت اد کردن در تلفن اندروید شمارو داشته باشد و برای کاربران آیفون جهت اضافه کردن لیست باید فایل رو در icloud یا سیستم های شیر ابری قرار بدهند و با تلفن دانلود و منتقل کنند ( پیشنهاد استفاده از سیستم مخاطب گوگل هستش )

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


آموزش تبدیل فایل TXT به XLS ...

1- ابتدا پنجره مربوط به ایکسل را تمام صفحه کنید. و سپس به قسمت data  رفته و بر روی from text کلیک کنید.

This is the hidden content, please

2- فایل نوشتاری مورد نظر را مسیر یابی کرده و انتخاب کنید و بر روی import  کلیک کنید

3- اگر داده های شما به صورت مرتب هستند و همه ستون ها در جای خود مشخص هستند می توانید گزیته fixed width را انتخاب کنید و به صورت دستی مکان جدا سازی داده ها را برای قرار گیری در ستون های مختلف انتخاب کنید. ولی اگر داده های شما در هر ردیف با استفاده از کاراکتری خاص مانند ; یا , یا … از هم متمایز هستند می توانید به راحتی گزینه delimited  را انتخاب کنید. در بخش پایین این کادر نحوه جدا سازی و قرار گیری در فایل ایکسل به صورت پیش نمایش مشخص است که به شما برای انتخاب بهتر کمک می کند. بر روی گزینه next کلیک کنید.

4- در کادر بعدی اگر گزینه fixed width را انتخاب کرده باشید می توانید مکان جداسازی را به صورت دستی انتخاب کنید. و اگر گزینه Delimited  را انتخاب کرده باشید گزینه هایی که می توانید با استفاده از آن فایل نوشتاری را به درستی در ایکسل بارگیری کنید را خواهید دید. می توانید از کادر پایین به منظور جداسازی بهتر استفاده کنید.

اگر داده های شما با استفاده از , یا ; یا فاصله و یا tab ، در هر ردیف از یکدیگر جدا شده اند به راحتی گزینه مربوط را از بخش delimiters انتخاب کنید و next  را کلیک کنید. اگر داده ها با استفاده از جدا کننده دیگری از یکدیگر تفکیک شده اند می توانید با انتخاب گزینه other و نوشتن جداساز مورد نظر، فایل خود را آماده ی بارگذاری در ایکسل کنید.

5- در کادر بعدی می توانید نوع هر ستون را مشخص کنید.برای اینکار بر روی ستون مورد نظر کلیک کنید و سپس گزینه مناسب را انتخاب کنید.

اگر گزینه general را انتخاب کنید داده های عددی به صورت خودکار شناسایی می شوند و ایکسل می تواند عملیات ریاضی را بر روی آنها انجام دهد.

اگر گزینه date را انتخاب کنید ، ستون مورد نظر به عنوان تاریخ شناسایی خواهد شد

اگر text  را انتخاب کنید ، ستون مورد نظر به عنوان متن شناسایی خواهد شد.

6- بر روی finish کلیک کنید

از فرامسیر با ادیت *

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


  • 2 سال بعد...
در 5 ساعت قبل، Amirali8383 گفته است :

سلام یه سوال داشتم من نوشته هاتون رو بلد نشدم میشه ویدئو بزارید

درود

 

تاپیک مبتنی بر آموزش های درخواستی رو در بخشی جداگانه مطرح کنید . در صورت تکرار برخورد خواهد شد

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...