رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

نرم افزار های کاربردی برای سیستم عامل ویندوز


Teodor

پست های پیشنهاد شده

نام نرم افزار : Last Activity View

برنامه LastActivityView از لحظه ای که شما کامپیوتر را روشن می کنید و با برنامه ها و محیط ویندوز کار می کنید تا لحظه ای که کامپیوتر را خاموش می کنید تمام فعالیت ها و فرآیندهای انجام شده به صورت گزارش در سیستم ذخیره می شوند. اما بازیابی و مشاهده گزارش برای کاربران معمولی دشوار است و نیاز به دانش کافی دارد، LastActivityView نام ابزار کم حجم و فوق العاده ای است که با استفاده از آن می توانید یک گزارش کامل از فعالیت های انجام شده در ویندوز تهیه کنید .

توضیحات :
این ابزار فوق العاده  این اطلاعات را از رجیستری، Event Viewer، پوشه Prefetch و پوشه MiniDump موجود در دایرکتوری Windows و ... جمع آوری می کند و قادر است گزارش فعالیت های انجام شده را در فرمت HTML یا XML ذخیره کند .

This is the hidden content, please


 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


فعال کردن WINDOWS PHOTO VIEWER در ویندوز 10

همانطور که میدانید در نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت دیگر امکان مشاهده تصاویر از طریق برنامه Windows Photo Viewer وجود ندارد و حتما باید از نرم افزار پیش فرض که نسبت به نسخه قبلی بسیار سنگین تر است استفاده کنید . اما ترفندی در ویندوز وجود دارد که از طریق آن می توانید برنامه Windows Photo Viewer را به ویندوز 10 بدون هیچ مشکلی برگردانید و برای باز کردن تصاویر از آن استفاده کنید . درادامه روش انجام اینکار توضیح داده می شود. 

توضیحات :

برای شروع فایل زیر را دانلود کرده و با دوبار کلیک کردن بر روی آن برنامه را اجرا کنید . ویندوز از شما سوال می کند که آیا می خواهید این فایل اجرا شده و بر روی رجیستری بشیند یا خیر ؟ بر روی کلید Yes کلیک کنید . 

تمام شد به همین راحتی...

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


Wise Auto Shutdown  خاموش کردن رایانه در زمان مشخص

اگر کامپیوتر شما در حال انجام یک کار طولانی باشد (مثل دانلود یا تبدیل فرمت فیلم)، شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش شود. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید. یکی از این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است. این نرم افزار میتواند کامپیوتر را طبق زمان بندی که شما تعیین میکنید به صورت اتوماتیک خاموش کند. این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه را نیز دارد. مثلا تنظیم کنید که هر روز سر ساعت مشخصی خاموش شود. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که هر روز آن را تنظیم کنید. همچنین میتوانید تعیین کنید که سر ساعت مشخصی (مثلا 3 صبح) خاموش شود. و یا بعد از گذشت مدت زمان معینی (مثلا 10 ساعت دیگر) خاموش شود. علاوه بر امکان خاموش کردن اتوماتیک، این نرم افزار قابلیت ریستارت، Log off ، و Sleep کردن کامپیوتر را نیز به صورت خودکار دارد .

This is the hidden content, please

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard برای مشاهده کسانی به وای فای شما وصل شده اند

نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard تکنولوژی WiFi این روزها به محبوب ترین روش انتقال داده و اتصال سیستم مختلف به صورت بی‌سیم تبدیل شده است و بسیاری از کاربران این روزها برای اتصال دستگاه خود به مودم ADSL و اینترنت پر سرعت از این تکنولوژی استفاده می کنند. اما با وجود تمامی راه کارهای امنیتی و آنتی ویروس ارائه شده برای محافظت و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به این گونه از شبکه ها باز هم نمی توانیم مطمئن باشیم که شبکه ما توسط افراد دیگر مورد نفوذ قرار نگرفته است و یا اینکه رمز عبور اتصال به WiFi ما توسط فرد دیگری شناسایی نشده باشد. یکی از راه کار منطقی برای محافظت از شبکه مبتنی بر WiFi نظارت (Monitoring) دائمی سیستم هایی است که به شبکه خانگی و اداری ما متصل شده اند و در صورت شناسایی دستگاه غیر مجاز، قطع ارتباط آن ها با این گونه از شبکه ها است. SoftPerfect WiFi Guard نرم افزاری در همین ضمینه است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش شبکه نظارت دقیقی را بر روی شبکه بی سیم کوچک خود داشته باشید .

This is the hidden content, please

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


Internet Lock نرم افزاری برای قفل کردن اینترنت

نرم افزار Internet Lock 6.0.4 با داشتن انواعی از تنظیمات و اعمال انواع محدودیت ها انواع سایت های مختلف را از دسترس خارج کرده و یا حتی به طور کامل اینترنت را قفل می نماید. این نرم افزار که با انواع مرورگرها سازگاری داشته و می تواند با انواع پروتوکل هایی که برای برقراری اینترنت استفاده می شوند هماهنگی پیدا کند توانایی شناسایی و سازگاری با تمامی مدل های کانکشنی را هم دارد و به همین دلیل استفاده از تمامی قسمت های نرم افزار بسیار آسان خواهد شد.
امکان زمان بندی قطع دسترسی به اینترنت هم از امکانات جالب این ابزار است ؛ Internet Lock که از واسط کاربری بسیاری ساده ای بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و به همین دلیل والدین به راحتی می توانند از این بزار استفاده کنند. این ابزار همچنین از حجم بسیار مناسبی هم بهره می برد که ارزش دانلود این ابزار را افزایش می دهد.


قابلیت های نرم افزار Internet Lock  :
سازگار با انواع مرورگرها و نرم افزار رایج اینترنتی
امکان از دسترس خارج نمودن سایت ها و اینترنت
عدم نفوذ پذیری نرم افزار
سازگاری با انواع پروتوکل ها و امکان محدود کردن نرم افزار از طریق پورت ها
امکان زمان بندی عملکردها
ایمن سازی و از دسترس خارج کردن با قرار دادن پسورد
استفاده بسیار آسان از نرم افزار
هماهنگی با انواع کانکشن ها
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
و ...

This is the hidden content, please

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دانلود CloneCD - نرم افزار رایت و کپی گرفتن از سی دی و دی وی دی

CloneCD نرم افزاری برای Write گرفتن از سی دی های موزیک و داده است که صرف نظر از حفاظت شده بودن یا نبودن داده ها در برابر کپی، می تواند از آنها کپی برداری کند. واسط های (Interface) این نرم افزار که برنده جایزه نیز شده اند، هر نوع CD را با کمترین تعداد کلیک های ماوس کپی می کنند. این برنامه به شما امکان ایجاد یکی از بهترین کپی های یک به یک را از داده های Original خود می دهد. حتی اگر نسخه اصلی CD صوتی شما در ضبط اتومبیلتان اجرا نشود، نسخه کپی شده آن اجرا خواهد شد.
از نسخه 5 به بعد، قابلیت کپی کردن همه نوع DVD به امکانات این نرم افزار افزوده شده است. همچنین CloneCD با فرمت های ISO و UDF همخوانی دارد، ضمن این که دیسک هایی که با نرم افزار Saedisk3 حفاظت از کپی می شوند، در برابر CloneCD تاب مقابله نخواهند داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CloneCD:
- اولین برنامه ی استفاده کننده از فناوری Raw-Mode برای کپی کردن
- ایجاد کپی های یک به یک با سی دی های R RW,
- تقویتSector های ضعیف که باعث خوانده شدن آنها دربرخی از Reader ها می شود
- شبیه سازی Sector های ضعیف برای خوانده شدن در همه Reader ها
- کپی سی دی های صوتی منطبق با استاندارد Redbook
- قابلیت حد اکثر استفاده از سی دی های رسانه ای بوسیله Tray Icon های مربوطه
- کپی کردن از روی CD، DVD ،هارد دیسک و درایوهای مجازی
- Interface های هوشمند برای کاربران تازه کار
- دارای گزینه هایی در حالت Default جهت Preset کردن
- دارای گزینه های پیشرفته برای کاربران حرفه ای
- دارای راه انداز بی نقص، سریع و بدون نیاز به ASPI
- پشتیبانی فنی و حرفه ای و قابلیت ساپورت مشتری
- کپی همه نوع CD و DVD و DVD های Dual Layer
- پشتیبانی از DVD های SPLIT شده که مخصوص FAT32 است و باVirtual Clone DVD همخوانی دارد
- پشتیبانی از فرمت های ISO و UDF که با سایر Writer ها مثل Nero به وجود آمده اند
- کپی سی دی هایی که با نرم افزار 3 Safe Disk محافظت می شوند
- اصلاح مشکل Bug های ترمیم نشده در Usb Memory
- حل مشکل Register شدن در ویندوز Vista
- برطرف شدن مشکل Clone Auto Start در ویندوز Vista 
- بروز رسانی شدن زبان برنامه

This is the hidden content, please

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دانلود نرم افزار CCleaner برای حذف ردپای خود از ویندوز

استفاده مکرر از کامپیوتر و کار کردن با نرم افزارهای مختلف در طولانی مدت باعث کند شدن سیستم و از دست رفتن آن کارایی اولیه می‌شود، هر دفعه که نرم افزار جدیدی بر روی سیستم نصب می‌شود و یا یک برنامه بروزرسانی می‌شود اکثر اطلاعات قدیمی و بدون کاربرد بر روی سیستم باقی می‌مانند، هر چقدر که از مرورگر اینترنت بیشتر استفاده شود، فایل‌های ذخیره شده از اینترنت که اصطلاحاً Cache نامیده می‌شود مرتباً بیشتر و حجیم‌تر می‌شوند و بعد از مدتی به علت زیاد شدن فایل‌های اضافی و بدون کاربرد سرعت سیستم به شدت افت می‌کند و کار کردن با آن سخت می‌شود، در این مواقع اکثر کاربران تمایل دارند تا ویندوز خود را مجدداً نصب کنند تا بتوانند همان کارایی اولیه را بدست آورند، در صورتی که با نگه داری و پاک سازی مرتب سیستم این مشکل حل می‌شود و نیازی به نصب مجدد سیستم عامل نیست.

نرم افزار CCleaner یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه پاک سازی سیستم عامل و حذف فایل‌ها اضافی و بدون کاربرد است، این برنامه که هم اکنون بالای 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، ابزاری بسیار قدرتمند و در عین حال ساده در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند سیستم خود را همیشه مانند روز اول پر سرعت و تمیز نگه دارند.

 

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار CCleaner:
- پاک سازی فایل‌های موقتی و بدون کاربرد ویندوز.
- پاک سازی فایل‌های اضافی انواع نرم افزارها.
- پاک سازی قسمت‌های مختلف انواع مرورگرها مانند Firefox و Internet Explorer و Chrome.
- پاک سازی ردپاهای فایل‌های حذف شده.
- پاک سازی Registry ویندوز از هرگونه اطلاعات اضافی.
- قابلیت Uninstall کردن کامل برنامه‌های نصب شده.
- قابلیت مدیریت Startup.
- قابلیت مدیریت Addon ها نصب شده مرورگرها.
- قابلیت جستجو پیشرفته فایل‌ها با File Finder.
- قابلیت حذف دائمی فایل‌ها با با Drive Wiper.
- حجم کم و سرعت بالای نرم افزار.
- سبک بودن و تخصیص بسیار کم از منابع سیستم.
- پشتیبانی از انواع ویندوزها.
- محیط کاربری زیبا ضمن رایگان بودن نرم افزار.

This is the hidden content, please

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


  • 1 ماه بعد...

نرم افزار USB Disk Security 6.5.0.0 برای حفاظت از حافظه های جانبی

برنامه USB Disk Security 6.5.0.0 یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.


قابلیت های نرم افزار USB Disk Security:
استفاده بدون نیاز به هرگونه آموزشی
استفاده ی بسیار کم از Ram سیستم
اجرای خودکار نرم افزار به محض اتصال انواع حافظه های خارجی به هر کدام از پورت های USB
امکان اجرای نرم افزار در Startup ویندوز
پشتیبانی کامل از انواع حافظه های خارجی
تامین امنیتی 100 درصدی برای سیستم به همراه یک آنتی ویروس قوی و به روز
تشخیص و پاکسازی فایل های مخرب تنها با یک کلیک
جلوگیری کامل از ورود انواع ویروس های فلش مموری به داخل سیستم
سرعت بسیار بالا در اسکن و حذف فایل های مخرب و انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم ها و…
سازگاری کامل با تمام نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها
جلوگیری از هر گونه تهدید از طریق ذخیره سازی USB
حفاظت آفلاین از ویندوز
جلوگیری از از دست دادن داده ها از طریق ذخیره سازی USB
عدم کاهش سرعت و کند کردن ویندوز شما
و …

 

ابزار نرم افزار USB Disk Security

  USBShield: دیده بان نرم افزار که بلادرنگ از هر حمله احتمالی از طریق درایو های USB محافظت می کند و هر حمله ای را مسدود کرده و برای این کار از تکنولوژی جدیدی بهره می گیرد.

USBScan: اسکن کننده درایو USB با تحلیل و بررسی، هر ویروس مخفیانه را تشخیص می دهد.

روش های اکتشافی USB Disk Security

نرم افزار با بررسی دیسک و افزایش حجم بدون دلیل یا کند شدن سرعت توسط برنامه های بیهوده و جلوگیری از فایل های مشکوک و غیر امن یک حفاظ کامل و بدون نقص به شمار می آید.

* MemoryShield: این قسمت با تحلیل عملکرد و رفتار ویروس ها از تجربه آنتی ویروس های خبره بهره گرفته و هر ویروسی را تشخیص می دهد. همچنین با دیده بانی کردن حافظه و برنامه های اجرا شده از طریق آن به صورت بلادرنگ از اجرای برنامه های بدخواه جلوگیری می کند.


* Quarantine: تمام اشیاء نا امن که شما پاک کرده اید قرنطینه می شوند و نمی توانند هیچ آسیبی به کامپیوتر شما وارد کنند. در این قسمت نرم افزار های آسیب زننده به صورت رمز شده ذخیره شده و قادر به اجرا نیستند بنابر این هیچ آسیبی نمی توانند برسانند.


* RepairSystem: بیشتر اوقات نرم افزار های بدخواه در رجیستری تغییراتی ایجاد کرده و در مسیر موقت اینترنت لانه می گزینند. در این هنگان ابزار تعمیر می توانند تغییرات ایجاد شده توسط این نرم افزار ها را بازگرداند و فایل های بیهوده ایجاد شده را پاک کند.


* Autostart: اغلب نرم افزار های بدخواه خود را به صورت اتوماتیک در استارت آپ رجیستری برای شروع هنگام بالا آمدن ویندوز اضافه می کنند. این قسمت با نشان دادن نرم افزار هایی که به صورت خودکار اجرا می شوند به شما اجازه غیر فعال کردن نرم افزارهای بدخواه را می دهد.


* USBTools: این قسمت قادر است به صورت امن درایو USB شما را حذف کند و ارسال نرم افزار های آسیب زننده را به کامپیوتر قطع کند

This is the hidden content, please

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


DiskDigger بازیابی آسان اطلاعات پاک شده

DiskDigger یکی از ابزارهای بازیابی اطلاعات است که قادر است بازیابی انواع اطلاعات از دست رفته از منابع مختلف را به‌طور رایگان برای شما به ‌انجام برساند. این نرم‌افزار قادر است اطلاعات پاک شده از هر منبعی که به رایانه متصل می‌شود را برای شما بازیابی کند. حافظه‌های فلش، کارت‌های حافظه، هارد‌دیسک‌ها و … برخی از منابع قابل بازیافت توسط این ابزار هستند و انواع عکس، فایل‌های تصویری، موزیک، اسناد و … از جمله فرمت‌هایی هستند که به کمک این برنامه قابل بازیابی‌اند.همچنین این برنامه قادر است هارد‌دیسک‌هایی که کاملا فرمت شده‌اند یا به‌طور ناقص فرمت شده‌اند و ویندوز قادر به شناسایی آنها نیست و یا حتی هارد‌دیسک‌هایی که بدسکتور دارند را نیز بازیابی کند.

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دانلود Stellar File Wipe 4.1.1.0 – فایل هایتان را طوری حذف کنید که دیگر قابل بازیابی نباشند

برنامه Stellar File Wipe نرم افزاری قدرتمند برای پاک کردن اطلاعات بدون امکان بازیابی است . نرم افزار Stellar File Wipe از الگوریتم های پیشرفته ای برای انجام عمل نابود سازی استفاده می کند به این صورت که نرم افزار تمامی جدول های فایل های حذف شده و پارتیشن ها را با یک عدد تصادفی پر می کند و این گونه اطلاعات حذف شده را غیر قابل دسترس می کند در واقع اطلاعات شما را با اطلاعات جدیدی جابجا می کند که به هیچ دردی نمی خورند ، این روش در حال حاضر بهترین روش حذف اطلاعات است .
با نرم افزار Stellar File Wipe می توانید فایل های ، فولدرها ، درایوها و حتی فضاهای خالی میان درایو ها را بدون قابلیت بازیابی پاکسازی کنید  و هر گونه دیتایی را از دسترس خارج کنید .
همان طور که گفتیم این نرم افزار توانایی وایپ یا نابود سازی فضای خالی را هم داراست چون در اکثر موارد اطلاعات حذف شده روی فضای خالی قرار می گیرند و قابل دسترسی خواهند بود اما با انجام وایپ فضاهای خالی امکان بازیابی فایل های حذف شده را از بین خواهید برد .
شما هم چنین می توانید لیست هایی را بری خود آماده کنید تا در زمان نیاز با وارد کردن لیست عملیات وایپ به سرعت شروع شده و فایل ها از دسترس خارج شوند و حتی قابلیت زمان بندی برای شروع عملیات نابود سازی هم در نرم افزار تعبیه شده تا به صورت ماهانه یا هفتگی و حتی روزانه فایل ها را از بین ببرید.
این نرم افزار یکی از کامل ترین نرم افزار های این زمینه است و می تواند هر گونه فایلی را به صورت قطعی از دسترس خارج کند .

خصوصیات نرم افزار Stellar File Wipe:
حذف فایل ها با الگوریتم های پیشرفته
از دسترس خارج کردن قطعی فایل ها
توانایی نابود سازی درایوها و حتی فضاهای خالی
توانایی ایجاد لیست برای نابود سازی دسته ای فایل
قابلیت زمان بندی تقویمی در نرم افزار

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دانلود Battery Life Maximizer نرم افزار افزایش دهنده عمر باتری لپ تاپ

لپ تاپ های جدید طوری طراحی شده اند تا با یک بار شارژ ، ساعت ها کار کنند اما همچنان بعضی کاربران از عمر کوتاه شارژ باطری لپ تاپ رنج می برند . اگر شما نیز چنین مشکلی دارید نرم افزار Battery Life Maximizer میتواند عمر باطری شما را افزایش داده و در نگهداری از باطری لپ تاپ بصورت کاملا سلامت به شما کمک کند .

این نرم افزار بصورت بسیار دقیق فعالیت های لپ تاپ شما را زیر نظر گرفته و بر حسب شرایط راه حل صحیح را برای کاهش مصرف باطری لپ تاپ به شما ارایه میکند.
شما باید بین راحتی و عمر بیشتر باطری انتخاب کنید . این نرم افزار گزینه های مختلف و حالات مختلفی را پیشنهاد میکند و این شما هستید که بسته به شرایط باید بین عمر باطری بیشتر و راحتی و امکانات انتخاب کنید . در واقع این نرم افزار با مانیتور کردن وضعیت باطری شما و رفع مشکلات ، قبل از 
This is the hidden content, please
 شدن باطری لپ تاپ به داد شما خواهد رسید .
 
This is the hidden content, please
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


AnyDesk 3.6.2 Win/Mac/Linux کنترل رایانه از راه دور

AnyDesk نرم افزار کاربردی که به شما امکان کنترل کامپیوتر دیگر را از راه دور را می دهد . نرم افزار AnyDesk به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را رفع نمایند. این نرم افزار بسیار کم حجم و قابل حمل نیز می باشد و برای برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی نیاز ندارد .

نسخه Windows

This is the hidden content, please

This is the hidden content, please

 

نسخه Linux

This is the hidden content, please
 
This is the hidden content, please
 

 

نسخه FreeBSD

This is the hidden content, please
 

 

نسخه ios

This is the hidden content, please
 
 

نسخه Android

This is the hidden content, please
 


نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دانلود Mirillis Action v2.6.2 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش و محیط بازی ها

Action‏‏‏‏‏ نرم افزاری بسیار مؤثر و مفید برای فیلم برداری از محیط دسکتاپ کامپیوتر و ذخیره آن به صورت فایل ویدئویی HD می باشد. در واقع این ابزار برای تهیه فیلم های آموزشی از ویدئوهای در حال اجرا و همچنین فیلم برداری از محیط بازی ها ارائه شده است. کیفیت بسیار بالایی که این نرم افزار دارد اولین و کلیدی ترین خصوصیت آن را تشکیل می دهد. البته کاربر می تواند عکس هم از صفحه نمایش تهیه کند، اما با توجه به خواسته کاربران فیلم گرفتن، نقش مؤثرتری در آموزش ایفا می کند. از جمله خصوصیات این ابزار می توان به کیفیت بالا در ضبط صداها، تعداد فریم های قابل تنظیم برای هر لحظه از فیلم برداری، کیفیت بسیار مناسب در خروجی به واسطه هماهنگی با اکثر تکنولوژی های گرافیکی جدید، واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار، ذخیره خروجی با فرمت و کیفیت و اندازه دلخواه کاربر و چندین و چند قابلیت دیگر اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mirillis Action:
- نهایت کیفیت در فیلم برداری از صفحه نمایش
- امکان تهیه فیلم از محیط بازی ها بدون افت کیفیت و با کیفیت HD
- تنظیم تعداد فریم های مورد نیاز برای فیلم برداری
- امکان تهیه عکس از صفحه نمایش
- ایجاد آسان آموزش های ویدئویی
- ضبط آنی ویدئوهای وب، ضبط هر آنچه که شما می بینید
- گرفتن خروجی از ضبط های شما در فرمت ها و وسیله های محبوب
- آپلود در یوتیوب یا فیس بوک
- قرار دادن صدا بر روی ویدئوهای به صورت زنده
- ضبط همه چیزی که شما بر روی کامپیوتر خود می شنوید
- پخش آسان ویدئوهای ضبط شده
- سازگار با فرمت های مختلف در ذخیره سازی
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در نرم افزار
- کیفیت بالای صدا در نرم افزار
- مدیریت و ویرایش فیلم ها و عکس های تهیه شده
- پشتیبانی از GPU و CPU های چند هسته ای برای افزایش سرعت
- و  ...

 

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


Advanced Video Compressor 2012.0.4.9 + Portable - فشرده ساز ویدئو

Advanced Video Compressor 2012.0.4.9 نرم افزار کاربردی و بسیار مفید به منظور فشرده سازی فایل های ویدیویی می باشد ، اگر قصد دارید یک ویدیو را در اینترنت منتشر کنید اما حجم آن بالا است و احساس می کنید که باید حجم آن را کاهش دهید این نرم افزار می تواند به شما کمک شایانی بکند ، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به شکل محسوسی فشرده کنید با این تفاوت که هیچ گونه افت کیفیتی در آن به وجود نخواهد آمد و شما تنها حجم آن را کاهش خواهید داد ، این نرم افزار از انواع فرمت های ویدیویی مانند : AVI, WMV, FLV, 3GP, MKV, MOV, MP4, MPEG, MPG, DIVX, XVID, ASF, AVM, AVS, DAT, F4V, NSV, OGM, RM, RMVB, TP, TS, VOB پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد تا فایل ها را به سرعت فشرده سازی کرده و به راحتی از آن استفاده کنید

 

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


Wise Folder Hider Pro 4.22.157 + Portable مخفی سازی فایل ها و پوشه ها

Wise Folder Hider نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی برای مخفی سازی انواع فایل های شخصی و سری می باشد که قادر خواهید بود تا انواع فایل ها و پوشه ها را در پارتیشن های مختلف و یا حتی فایل های مورد نظر خود در انواع دستگاه های قابل حمل را نیز مخفی کرده تا از دسترس دیگران دور بماند. این نرم افزار در اولین زمان شروع به کار خود از شما یک رمز می خواهد که شما باید رمزی را به این نرم افزار دهید و آن را به خاطر بسپارید زیرا در دفعات دیگر برای ورود به این نرم افزار نیاز به رمز خواهید داشت. بنابراین شما قادر خواهید بود تا فایل های خود را با امنیت بالاتر و با یک رمز مجزا مخفی کرده و محافظت کنید.

نسخه PRO ورژن 4

This is the hidden content, please

 

نسخه PRO ورژن 3

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


نرم افزار تبدیل فایل ها Batch به فایل های اجرایی (EXE)

نرم افزار BAT2EXE Converter یک برنامه مناسب است که به شما کمک خواهد نمود تا فایل های bat را در کمترین زمان به فایلی با فرمت exe تبدیل کنید. علاوه بر این شما می توانید یک آیکون اجرایی نیز برای فایل خود در نظر بگیرید تا به اسکریپت های خود ظاهری حرفه ای تر دهید. این نرم افزار در واقع یک مبدل فرمت سریع است که ابزاری را برای شما فراهم نموده تا اسکریپت های خود را که بعنوان یک فایل bat ذخیره کرده اید به فایل اجرایی exe تبدیل کنید و این عمل مزیت هایی از جمله پنهان شدن کدهای نوشته شده در اسکریپت های bat و در نتیجه محافظت و عدم امکان تغییر آن ها را در پی خواهد داشت.

 

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


Red Gate SmartAssembly Professional 6.10.0.218 محافظت از کد پروژه ها

Red Gate SmartAssembly Professional 6.10.0.218 نرم افزاری قدرتمند جهت حفاظت از کدها، گزارش خطا و قابلیت استفاده از ابزار گزارش دهی می باشد که برای کمک به توسعه دهندگان دات نت جهت تولید برنامه های کاربردی با کیفیت بهتر طراحی شده است. این برنامه، ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد. توسط این نرم افزار قادرید از کدهای استفاده شده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی، ویرایش و سورس مجدد نباشد.
این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد. آیا نگران مهندسی معکوس شدن نرم افزار خود توسط دیگران هستید؟ این برنامه کدهای شما را قبل از انتشار مبهم و تاریک کرده و از آن به طور وحشیانه ای محافظت می کند! نگهداری از آی پی امن، گزارش خطای نرم افزار های شما و رفع اشکالات آن از دیگر امکان این برنامه می باشد.

 

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دانلود AI RoboForm Enterprise v7.9.28.8.2b - نرم افزار مدیریت پسورد ها در صفحات وب 

بسیاری از ما در سایت های زیادی عضو هستیم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است. البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری می کنند که خود باعث تسریع کار می شود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف می کنند و آنها را برای هکرها ارسال می کنند.
AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف می باشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره می کند و با هر بار وارد شدن به آن سایت، نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد می کند و شما به سرعت وارد آن سایت می شوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما می باشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک می کند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه 

This is the hidden content, please
 خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AI Roboform:
- به خاطر سپردن تمام پسوردهای شما و به صورت اتوماتیک لاگین شدن
- ا

This is the hidden content, please
ان ذخیره پسوردها در مرورگر
- توانایی ذخیره پسوردها به صورت کدگذاری
- قابلیت مدیریت بر رمزهای عبور
- قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به کمک نرم افزار
- مدیریت رمزهای عبور
- توانایی وارد نمودن اطلاعات شخصی
- 
This is the hidden content, please
یابی و چاپ پسوردها
- قابلیت به روز رسانی پسوردها در کامپیوتر دیگر
- و ...

همچنین ابزار Policy Editor نیز که برای سفارشی کردن پیشرفته‌ی نرم‌افزار در محیط‌های اداری و شبکه‌ها، بازیابی پسورد اصلی و... کاربرد دارد به همراه برنامه قرار داده شده است.

This is the hidden content, please

با این نرم افزار میتونید در هر جایی به پسوردهاتون دسترسی داشته باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دانلود Radmin v3.5 - نرم افزار مدیریت از راه دور بر سیستم ها و سرورها (no Tray)

امروزه به شیوه های مختلفی می توان کنترل سرورها از راه دور را بدست گرفت که راحترین روش امروزه استفاده از 

This is the hidden content, please
های کنترل از راه دور سرور می باشد.
Remote Administrator که به Radmin مشهور است، نام نرم افزاری می باشد که به ک
This is the hidden content, please
 آن مدیر یک سرور می تواند از راه دور به سرور متصل شده و اقدامات لازم را بر روی سرور انجام دهد. شما می توانید از طریق این نرم افزار رایانه خود را از هر نقطه از زمین از طریق اینترنت کنترل کنید.
Remote Administrator ابزاری برای كنترل سیستم های یک شبكه و نظارت و در دست گرفتن كنترل آنها از طریق یک كامپیوتر مركزی می باشد. طریقه کار با این نرم افزار به گونه ای می باشد که می توان سرور را همانند سیستم مقابل خود در پیش رو داشته باشید و در هنگام کار با برنامه در واقع شما بر پشت سیستم سرور ( از راه دور ) می نشینید. نسخه جدید این نرم افزار که نگارش 3 نهایی می باشد از ویژگی هایی برخوردار می باشد که شاید مهمترین آن سازگاری با 
This is the hidden content, please
 ویستا باشد، زیرا بسیاری از کاربرانی که به سمت ویندوز ویستا روی آورده اند قادر به استفاده از این نرم افزار محبوب بر روی این نسخه از ویندوز نبوده اند که در نسخه 3 این مشکل حل شده است. از دیگر ویژگی های نرم افزار می توان به برقراری یک ارتباط امن با سرعت مناسب در هنگام کار اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Famatech می باشد.

قابلیت های کلیدی 

This is the hidden content, please
 Radmin:
- کنترل کامل از راه دور
- قابلیت نظارت از راه دور
- انتقال فایل
- کار بر روی اینترنت و شبکه محلی ( Lan )
- قابلیت Chat به صورت متنی و صوتی با سیستم تحت کنترل
- قابلیت نصب و تنظیم از راه دور
- و ...

مدیران شبکه در نظر داشته باشند که این نسخه دارای قابلیت no Tray می باشد. بدنی معنا که آیکون نرم افزار که بر روی کلاینت ها نصب می گردد در Tray امکان مخفی سازی داشته و میتوان بصورت نامحسوس و به دور از هرگونه احتمال ایجاد حاشیه و بدگمانی کاربر به نظارت بر سیستم پرداخت.

This is the hidden content, please

توجه داشته باشید که در زمان کرک سرور نیازی به بستن نرم افزار یا service نمی باشد. بصورت خودکار کرک خواهد شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


Icecream Image Resizer 1.50 تغییر سایز تصاویر به صورت دسته ای

Icecream Image Resizer از جمله برنامه های رایگان بوده که جهت تسریع و راحتی کار شما در تغییر سایز تصاویر طراحی گردیده است . شما می توانید چندین تصویر و حتی پوشه ای حاوی تصاویر را وارد نرم افزار نمایید و آن ها را در عرض چند ثانیه تغییر سایز دهید . فقط کافیست محل ذخیره سازی را تعیین و روی دکمه Resize کلیک کنید . این برنامه که از سافت 98 دانلود می کنید تمامی فرمت های مشهور تصویری از جمله JPEG, JPG, PNG, BMP, TIFF را پشتیبانی کرده و می توانید ابعاد تصویر را دستی تنظیم کنید یا از میان الگو ها ابعاد مد نظر را انتخاب کنید . نگران کاهش کیفیت تصاویر خود نباشید .


قابلیت های Icecream Image Resizer :

وجود قابلیت Drag-and-drop در نرم افزار

افزودن تصاویر به شکل دسته جمعی

پشتیبانی از مشهورترن فرمت های تصویری

تعیین ابعاد برای استفاده در سایت ها و گوشی ها

حفظ کیفیت اصلی تصویر

تغیر سایز تصاویر به راحتی و با چند کلیک
 

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


  • 3 هفته بعد...

Abelssoft VideoCompressor 2017 v4.0 Retail فشرده سازی فیلم ها

Abelssoft VideoCompressor نرم افزاری بسیار مفید در زمینه فشرده سازی انواع فرمت رایج ویدئویی می باشد ، که شما به راحتی قادر خواهید بود با تنظیم درجه فشرده سازی سریعأ فیلم های مورد نظر خود را فشرده کنید.این نرم افزار دارای ظاهری بسیار زیبا و گرافیکی می باشد که کار کردن با آن را برای شما بسیار آسان نموده است به طوری که کاربران به هیچگونه دانش خاصی در این زمینه نیاز ندارند و به راحتی می توانید فیلم های مورد نظر خود را فشرده نمایید.

 

 

قابلیت های نرم افزار Abelssoft VideoCompressor:
  • به راحتی می توان فایل های ویدئویی را اضافه نمود
  • پشتیبانی از دامنه وسیعی از فرمت های ویدئویی
  • فشرده سازی سریع فایل های ویدئویی حجیم
  • تنظیم دستی حجم فایل خروجی

 

توضیح اینکه من خودم از این نرم افزار راضی هستم و نرم افزار های دیگه ای رو تست نکردم. من با این نرم افزار و میزان فشرده سازی 25% حجم اینتروهای مربوط به تیم توی زمان شروع ویدیو های دوره آموزشی CEH که در حال ترجمه ش هستم رو تونستم کمتر کنم. 

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...