رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

ffaarrzzaadd

کاربر تازه‌وارد
  • ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره ffaarrzzaadd

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

787 بازدید پروفایل

دستاوردهای ffaarrzzaadd

Newbie

Newbie (1/14)

32

امتیاز

  1. متاسفانه چون ssd حافظش کم بود مجبور شدم که کالی رو دوی هارد نصب کنم به همین دلیل باید بوت جداگانه داشته باشه که در صورت غیر فعال بودن گزینه ای که شما گفتید بوت فقط برای ویندوز هست. واسه مشکلمم می خوام برنامه speedfan ویندوز رو با استفاده از wine روی کالی نصب کنم . فک کنم جواب بده. ممنون از راهنمایی هاتون
  2. ممنون از راهنماییتون bios رو کلا دستکاری کردم ولی نتیجه ای نگرفتم و توی bios چیزی مربوط به fan نبود. تا مدتی اینطوری سر می کنم ببینم چی میشه . فقط ببخشید درسته لینوکس سازگاری زیادی داره ولی می تونه از نصب نبودن driver هاش باشه ؟ بازم ممنون
  3. ممنون از راهنماییتون من کارهایی رو که شما گفته بودین رو کردم اما نتونستم سرعت فن رو کاهش بدم و همچنان با rpm25500 می چرخه اما الان رو حالت هایی که نمی تونستم اجرا کنم بدون لگ کار میکنم.
  4. ffaarrzzaadd

    مشکل در کالی

    با سلام من چند وقتی تو pc با kali کار می کردم و هیچ مشکلی نداشتم اما چند وقت پیش به دلیل سخت افزار ضعیفش رو لپتاپم نصبش کردم اما مشکلی که باهاش مواجه شدم سرعت فنه! وقتی وارد محیط کالی میشم فن ها به max rpm میرسن در حالی که cpu و gpu خنک هستن واسه همین برا اطمینان اوبونتو رو هم نصب کردم ولی با اونم همین مشکل رو داشت در ضمن با داشتن سخت افزار نسبتا قوی (ram 16 i7 4gb) فقط حالت های classic و on wayland رو باز می کنه و بعد از مدتی حالت classic هنگ و حالت دوم به لگ می شه!! در حالی که در pc چنین مشکلی نداشتم . در ضمن نسخه کالی 2016.2 Kali 64 bit ممنون می شم اگه کمکم کنید.
  5. با سلام حرف شما درسته اما با توجه به شرایط باید این حرف گفته بشه. اگه مثلا بخواین پسورد اکانت یه نفرو بگیرید . به نظرتون منطقیه که بریم یه هاست و با یه دامنه بخریم؟؟؟ اما اگه یه نفر بخواد این کارو ادامه بده و سر و کارش با فیک پیج باشه و خیلی استفاده کنه حتما باید یه دامنه و هاست بخره.
  6. با سلام بهترین هاست برای آپلود فیک پیج 2freehosting.com هستش. تا حالا هر مدلی که آپلود کردم (به صورت مستقیم یا از زیپ و...) تا حالا نفهمیده در ضمن دامنه های متفاوتی هم داره. بعد از ثبت نام به cpanel خودتون برید و از file manager تمامی فایل های خودتون رو با هر روشی که می تونید آپلود کنید. بعد از آپلود به آدرسی که باهاش ثبت نام کردید برید. خب بعد از رفتن به اون آدرس میبینید که همون فیک پیجی که ساختید میاد. من در بالا فیک پیج ناقص که به login.php و.. نیاز داشت رو کاملشو آپلود کردم . فقط کافیه که آدرس رو به قربانی بدبد و بعد از وارد کردن آدرس رمز و نام کاربریش میره به فایل xml.txt توی file manager اینم لینک دانلود فیک پیج: [Hidden Content] موفق باشید
  7. با سلام من طرح ظاهری این فیک پیجو درست کردم . فقط کافیه یکم تو فایل های HTML تغییر بدبد بعدش هم فایل های login.php , logs.txt رو باز کنید و تغییرات رو توشون طبق نام فایل هاتون تغییر بدید. البته به نظرم نامشون رو یه چیز دیگه بزارید تا هنگام آپلود بلاکتون نکنن. (بهتره همشونو .txt توی یک فایل .zip بزارید بعد از آپلود فرمت ها شونو تغییر بدید بعد از اکسترکت.) اینم از لینک طرح ظاهریش. [Hidden Content] ببخشید اگه سرتونو درد آوردم.
  8. خیلی خیلی ممنون که زحمت کشیدی. یه کمم خودم کامل تر می کنم که اگه خیلی خوب شد تو سایت میزارم.
  9. اگه تونستید هردو تاشو اما اگه نتونستید html بهتره. ممنون می شم.
  10. اگه تونستید هردو تاشو اما اگه نتونستید html بهتره. ممنون می شم.
  11. ffaarrzzaadd

    فیک پیج اینستاگرام

    با سلام الان یه چند وقتیه که صفحه لاگین اینستاگرام عوض شده و هیچ فیک پیجی شبیه به اون نیست . همه جارو گشتم ولی همه فیک پیجا قدیمی هستن و لینک اون قدیمیا رو به هر کی که می دم می فهمن. باsuper phisher هم امتحان کردم ولی بازم نشد.اگه می شه یه فیک پیج جدید یا هم آموزش ساختنشو بزارید. ممنون میشم.
  12. من دیگه از هک با ویندوز خشته شدم برای همین می خوام کار با لینوکس رو شروع کنم. تو بازار نتونستم کالی پیدا کنم اما redhat 7 و ubuntu 15.1 رو پیدا کردم. میشه بگید اول از کدوم استفاده کنم و کدوم بهتره؟؟؟

    1. ffaarrzzaadd

      ffaarrzzaadd

      لطفا راهنماییم کنید.

    2. Reza.Attacker

      Reza.Attacker

      Ubuntu 15.1 به علت محیط گرافیکی و ابزارهای داخل بهتره

    3. ffaarrzzaadd
  13. با سلام. می خواستم اطلاعات یک سایت رو به دست بیارم(رمز عبور ها و نام کاربریا و...) میشه راهنماییم کنید. با netskarper اسکنش کردم و 1 باگ ایمپورتانت و 6 تا مدیوم و 5 تا هم اینفورمیشن داشت. لطفا کمکم کنید چطوری با این باگ ها اطلاعاتش رو به دست بیارم اگه کمکم کنید ممنون میشم. اینم از عکس های حاصل از جستجو [Hidden Content] [Hidden Content]
×
×
  • ایجاد مورد جدید...