رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

Unitedfg

کاربر تازه‌وارد
  • ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره Unitedfg

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاوردهای Unitedfg

Newbie

Newbie (1/14)

4

امتیاز

  1. مرسی از پاسختون . اما بنظرتون اینستاگرام چطور میتونه با یکی از این سرویس های پیامکی داخل ایران ارتباط برقرار کنه و یک یا چند شماره بخره؟
  2. این مطلبو منم مطالعه کرده بودم . اما نمیفهمم وقتی شماره مجازی ای در ایران وجود نداره چطور اینستا میتونه شماره مجازی داشته باشه؟ و خرید شماره از طرف اینستا در ایران غیر منطقی بنظر میرسه
  3. مسئله من این نیست . مشکل من اینا اینستا چرا و چطوری کد تایی رو با خط های شخصی ایران ارسال میکنه
  4. سلام و خسته نباشید من چند وقت پیش درخواست ارسال کد هویت دو مرحله ای برای اینستاگرام کردم اولش کد برام نیومد اما وقتی ریسند کد کردم دو تا کد برام اومد هم از طرف فیس بود و پنج ثانیه بعدش از یک خط شخصی ایرانسل همان کد برام اومد. به اون خط هم زنگ میزنم اشغاله . توی سایتای دیگه نوشته اینستا برای مخارج خودش اینارو میکنه و از خطوط همون کشور استفاده میکنه اما من وقتی با پشتیانی ایرانسل صحبت کردم گفت ما شماره مجازی نداریم و در باره مسئله من اطلاعی نداشتند . میخواستم بدونم امکان هک شدم گوشی یا سیمکارت هست؟ خیلی نگرانم لطفا یکی راهنماییم کنه . و بدام توضیح بده چطور این کارو میکنند و راه حل این مشکل چیست؟ یک سوال دیگه هم اینکه اگه سیمکارت کسی هک بشه با سوزاندن سیمکارت و دریافت یک سیمکارت دیگه با همون خط مشکل حل میشه؟
×
×
  • ایجاد مورد جدید...