رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

moghi

کاربر تازه‌وارد
  • ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی موارد ارسال شده توسط moghi

  1. با سلام به همه من چند تا وبسایت اسرائیلی رو یوزر و پسوردشون رو کشیدم بیرون و صفحه ادمین رو هم پیدا کردم اما بعد از ورود ارور 403 میده . علتش چیه ؟
  2. سلام خدمت همه میگم این چجوریه من همه روش های داخل یوتیوب رو رفتم اما disable_functions ها غیرفعال نمیشه !!!!!!!!!
  3. moghi

    Sql injection Exploit

    کاربر فعال تیم امنیتی گارد ایران شما که خودتان به قوانین آشنا هستید ! وقتی از جایی مطلبی کپی میکنید . منبع هم لطف بفرمایید ! منبع: [Hidden Content]
  4. خیلی متشکر بابت این مطالب مفید هم تیمی گرامی . اما من منظور شمارو از ;hex,unhex , باینری و تبدیل به متغیر را درک نکردم اگر امکان دارد مثالی بیاورید اینم از چیزی که میخام بایپس بشود [Hidden Content],group_concat(table_name),3,4,5,6,7,8,9+from+admin-- - اگر امکانش میباشد لطفا با مطالبی که بیان کردید و من متوجه نشدم . در این مثال بالا برای from که علت ارور forbidden فایروال میباشد توضیح دهید . من unhex(hex()) , uncompress(compress()) , و binary() را رفتم اما نتیجه ای نداد . من ادمین را هم بصورت hex کردم اما جواب نداد با بایپس های MR.MSA رفتم جلو فقط یکیش جواب داد ولی نتیجه ای نداشت بر روی صفحه یا سورس !
  5. ممنون از شما کاربر محترم گارد ایران اما فایروال به from حساس میباشد !! اگر ممکنه بایپس های from را قرار دهید .
  6. آقای MSA ممنون از این که جواب دادین و دکمه لایک را هم زدم اما از این بایپس ها فقط Fr%253666M کار کرد که متاسفانه در انکود کردنش خیلی زیاده روی شده به نظرم چون که با این پایپس چیزی نشون نمیده در صفحه حتی از unhex(hex()),uncompress(compress()) هم استفاده کردم . بایپس دیگری ندارید !
  7. [Hidden Content],2,group_concat(username,0x3a,password),4,5,6,7,8,9,10+from+administrator-- - با سلام خدمت همه اعضای گارد ایران بچه ها یکم راجب بایپس این دستور کمک کنید هرکاری میکنم نمیتونم تمام روش های تو انجمن رو هم رفتم فایروال حساس به from هستش . بایپس هایی که رفتم این ها هستند. همش ارور forbidden میده !!! /*!50000from*/ /*!from*/ /**anything**/from
  8. با سلام خدمت همه اعضای گارد ایران بچه ها من یک وبسایتی پیدا کرده ام که به پنل ادمین آن هم نفوذ کردم و قسمت آپلودرش با brup suit بایپس میشه و هر فایلی میشه آپلود کرد و اما متاسفانه هر فایلی به جز فایل مورد نظر وبسایت که در قسمت آپلودر درج شده در سرور توسط فایروال imunify360 پاک میشود !! .htaccess هم استفاده کردم اما باز فایل مورد نظر پاک میشود راه حل چیست ؟!
×
×
  • ایجاد مورد جدید...