رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

CollectorSEC

کاربر تازه‌وارد
  • ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی موارد ارسال شده توسط CollectorSEC

  1. دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که سطح کاربری یکی از کاربران سایت را مشاهده کنیم، نمونه بارز آن خطایی هست که در صفحه ورود به پیشخوان‌وردپرس نمایش داده میشود! خطایی با متن : شما مجوز دسترسی به این صفحه را ندارید. نکته : مشاهده سطح کاربری از طریق دیتابیس نیز مقدور است اما ممکن است برای شما سخت و پیچیده باشد. برای انجام این کار کافیست در ساده ترین حالت ممکن یک فایل را در پوشه قالب خود ایجاد کنید و تکه کد زیر را در آن بنویسید : <?php $user_id = 1; $user_info = get_userdata($user_id); echo $user_info->roles; ?> سپس فایل مورد نظر را اجرا کنید تا سطح کاربری کاربر مورد نظر شما را نمایش دهد. پایان/.
  2. چهارشنبه هفته گذشته گروهی از هکرها به بیش از 130 حساب توییتری حمله کردند و توانستند این حساب‌ها را در اختیار خود بگیرد، تعدادی از این حساب‌ها مربوط به افراد شناخته شده بود، ازباراک اوباما تا ایلان ماسک گفته می‎شود یکی از این هکرها نوجوان 19 ساله از جنوب انگلستان است که با مادرش زندگی می کند. سردسته هکرها فردی با نام مجازی Kirk است که اطلاعات حساب تعداد زیادی از افراد شناخته شده در توییتر را به این نوجوان 19 ساله فروخته است. . "کرک" در پیامرسان آنلاین Discord نوشته بود که مدت‌ها است روی توییتر کار می کند و می‌تواند کنترل حساب توییتر تعداد زیادی از افراد شناخته شده را به دست گیرد. نوجوانی از انگلستان به با نام مجازی 'ever so anxious' و جوانی از غرب آمریکا که به "lol" شناخته می‌شود این اطلاعات را میخرند و نقشه هک بیش از 100 حساب توییتر را طراحی می کنند. تیم امنیت توییتر و FBI به دنبال بررسی این پرونده هستند. توییتر در بیانیه‌ای در وبلاگ خود نوشت «ما با همراهی نیرو های امنیتی به بررسی این حادثه ادامه خواهیم داد و اقدامات بلند مدتی را در جهت بهبود امنیت سیستم‌هایمان انجام خواهیم کرد. چندین تیم به صورت تمام وقت در این زمینه فعالیت می کنند تا امنیت خاطر کاربران توییتر را تضمین کنند».
  3. باسلام وقت بخیر ; 5 ابزار پر کاربرد کالی بهتون معرفی میکنیم ، اگر شما هم ابزار دیگری مد نظر دارین با ما درمیان بگذارید - ابزار Metasploit ← مجموعه ای کامل از کدها و ابزارهای تست نفوذ 2- ابزار NMAP ← یکی از معروفترین ابزارهای برای جمع آوری اطلاعات 3- ابزار Wireshark ← ابزاری برای تحلیل و آنالیز ترافیک و پروتکل های شبکه 4- ابزار Nessus ← یکی از معروف ترین ابزارهای اسکن آسیب پذیری ها 5- ابزار Burp Suite ← از شناخته شده ترین ابزارهای هک سرورها و وب
×
×
  • ایجاد مورد جدید...