رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

NimaDix

کاربر رسمی
  • ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی موارد ارسال شده توسط NimaDix

  1. NimaDix

    فراموشی Icloud

    با سلام در ابتدا نسبت به انتخاب موضوع دقت كنيد. اگر مالكيت دستگاه در مرحله اي اول توسط سامانه اي همتا تاييد و گوشي قانوني باشه .تحت شرايط خاصي تيم ما اين كار را مي پذيرد . در صورت تمايل شماره IMEI گوشي با توجه ريپك يا پك اصلي بودن براي ما ارسال كنيد تا در اولين فرصت بهتون اطلاع داده شود.
  2. NimaDix

    giftcart paypal mastercart

    با سلام معمولا میتونید از صرافی های انلاین معتبر اینگونه موارد رو خریداری کنید . ولی بخش عظیمی از این کسب و کار ها صرفا جهت کلاهبرداری هستن .اگر از خارج از ایران اشنایی دارید بهتر است در مرحله ای اول از او بخواین که پی پل یا مسترکارت یا اکانت پایر رو در اختیارتون قرار بده تا با اطمینان خاطر خرید یا فروش های خودتون رو انجام بدید.
  3. دوست عزیز این درخواست شما محتوای غیر قانونی دارد . و همانطور که دوستان توضیح دادن اگر هم برای شوخی باشد ,در این انجمن جایی ندارد. تیم انجمن گارد ایران یک تیم امنیتی است, نه گروهی برای تجاوز به حریم دیگران و ایجاد اغتشاش در فضای مجازی.
  4. دوست عزیز خواهشا سعی کنید قبل از ارسال هر گونه پستی کمی نسبت نحوه ای کار آن و مستندات آن تحقیق کنید اینگونه پست ها از ضعف بسیار پایینی بر خوردار هستن .
  5. NimaDix

    اسکنر پورت

    با سلام دوست عزیز لطفا دقت بیشتری در انتخاب محل انتشار برنامه در انجمن بکنید . یا محتوای مطلب را طوری بیان کنید که به این حوضه مربوط باشد.
  6. NimaDix

    پروزه کرک اینستاگرام

    با سلام دوست عزیز سعی کنید مستندات و اطلاعات دقیق نسبت موضوع خود و مرتبت با عنوان تاپیک خود در انجمن معرفی کنید.
  7. NimaDix

    گزینه نهفته پشت آیکون ها

    دوست عزیز تلاش برای دسترسی و نفوذ به Target های ایرانی همگی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
  8. NimaDix

    گزینه نهفته پشت آیکون ها

    با سلام دوست عزیز ,این سایت مانند بسیاری از سایت های دیگر از تکنولوژی Ajax که مخفف (asynchronous javascript and xml) هست استفاده میکنه ,که از refresh کل سایت جلوگیری میکنه نحوه عملکرد ajax را با یک مثال کوچک توضیح میدم, با کلیک کردن روی ایکونی در سایت مورد نظر... 1,ابتدا یک شیء از نوع XMLHttpRequest ساخته می‌شود 2,شیء XMLHttpRequest با اطلاعات خود پیکربندی و به سرور ارسال می شود 3,سرور نیز پس از پردازش اطلاعات ارسال شده، نتیجه را که حاوی شیء XML (یا JSON که نسبت به XML سبک تر) است برمی‌گرداند 4,شیء XMLHttpRequest تابع callback (تابعی که در پایان عملیات فراخوانی می‌شود) را صدا می‌زند 5,در نهایت ساختار HTML صفحه بروز رسانی می‌شود(تغییرات در سایت توسط javascript اعمال می شود) پس دوست عزیز اگر تمام این عملیات به درستی برنامه نویسی شده باشه تقریبا غیر ممکن خواهد بود, زیرا اطلاعات از سمت سرور ارسال شده اما اگر باگی در سرور وجود داشته باشه شما میتوانید با روش های مختلف ذکر شده در انجمن به آن نفوذ و اطلاعات آن را مشاهده کنید.
×
×
  • ایجاد مورد جدید...