رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

arash223

کاربر تازه‌وارد
  • ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره arash223

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاوردهای arash223

Newbie

Newbie (1/14)

11

امتیاز

  1. بله خودمم تقریبا به این نتیجه رسیدم ولی هیچ متد مناسبی برای کاردینگ پیدا نمی کنم. هدف من اینه بتونم از این کارت ها پول به دست بیارم چی خریدنش واسم فرقی نداره. تا الان کارهایی که کردم: 1- تلاش ناموفق برای خرید گیفت کارت (از نایک و پوما گرفته تا گوگل پلی و استیم) که نزدیک به 100 سایت رو امتحان کردم ولی در نهایت هیچ کدوم اجازه خرید نمیدادن یا وریفیکیشن اضافه می خواستن. 2- خرید بلیط هواپیما که البته نتونستم بلیط رو بفروشم. فکر هم می کنم بلیط بلا استفاده هست چون در نهایت متوجه موضوع میشن و اجازه سوار شدن به هواپیما رو نمیدن. 3- خرید اکان آنتی ویروس (بیت دیفندر) که باز هم موفق به فروشش نشدم.
  2. ممنون از پاسختون. این سایت ها برای خرید بلیط هست ولی بعدش با بلیط باید چی کار کنم؟ من تونسته بودم از southwest airlines بلیط بخرم ولی وقتی میفهمن که با کارت اعتباری هک شده خرید انجام شده بلیط رو باطل می کنن. این سایت ها رو توی سرچ هایی که کردم دیده بودم ولی سایت هایی که اجازه خرید بیت کوین با کارت اعتباری میدن حداقل برای بار اول وریفیکیشن انجام میدن به این صورت که شما باید عکس خودت رو در کنار مدرک شناسایی مثل پاسپورت براشون بفرستی و اونا با مشخصات روی کارت اعتباری مطابقت میدن که چون کارت اعتباری مال من نیست ردش می کنن. من خیلی سرچ کردم ولی اصلا راحت نیست. حتی حاضرم اگر کسی تجربه واقعی تو این زمینه داره با هم شریک شیم و کار کنیم.
  3. خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو بکنید جستجو کردم ولی به نتیجه ای نرسید. شما اگر ایده دارین لطف میکنین بگین
  4. خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو بکنید جستجو کردم ولی به نتیجه ای نرسید. شما اگر ایده دارین لطف میکنین بگین
  5. پیپال نیست، کردیت کارت هست.
  6. گیفت کارت رو امتحان کردم ولی امکانش نیست. اغلب سایت هایی که گیفت کارت میفروشند وریفیکیشن های اضافه ای مثل vbv دارند که در نهایت اجازه خرید نمیده. فکر می کنم این موضوع در رابطه با اغلب کالاهای غیر فیزیکی صدق میکنه.
  7. سلام من اطلاعات تعدادی کارت اعتباری مثل ویزا، مستر، امریکن اکسپرس و ... به همراه Billing Address هر کدوم رو به دست آوردم ولی نمیدونم میشه ازشون استفاده کرد و به پول تبدیلشون کرد یا نه. کسی اطلاعاتی در این زمینه داره یا مایل باشه با هم همکاری کنیم؟
×
×
  • ایجاد مورد جدید...