رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

Gorilla

کاربر تازه‌وارد
  • ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره Gorilla

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاوردهای Gorilla

Newbie

Newbie (1/14)

10

امتیاز

  1. سلام. من از element.scrollTop = element.scrollHeight - element.clientHeight; استفاده می کنم تا به پایین یک عنصر برم (بدون انیمیشن). از $(document).ready هم استفاده می کنم تا وقتی صفحه لود شد، عمل رفتن به پایین صفحه رو انجام بده. ولی از اونجایی که اون عنصر من اسکرول خورده، فقط تا قبل اسکرول میره پایین. کسی می تونه کمک کنه؟
  2. سلام. من از تابع ()nl2br استفاده می کنم تا یک متنی رو که قراره از دیتابیس چاپ کنم با رعایت فواصل و شکست خطوط چاپ کنه. ولی مثل این که مشکلی داره و یک فاصله رو اضافه حساب می کنه: کسی می تونه مشکل از کجاست؟ نکته: من از word-wrap: break-word; در استایل های بخشی که از کاربر متن رو دریافت می کنه، استفاده کردم.
  3. Gorilla

    سگ کارتونی ویندوز XP

    سلام دوستان. نمی دونم یادتون هست یا نه، ولی تو بخش جستجو ویندوز XP یه سگ کارتونی بود. من وقتی بچه بودم خیلی باحال به نظر می رسید. امروز یهو به ذهنم رسید. خواستم ببینم کسی از دوستان می دونه چطور میشه اون رو رو ویندوز های دیگه هم اجرا کرد؟ یا اصلا راهکاری داره؟ البته قصد اسپم نداشتم فقط گفتم کمی از خاطره ها زنده بشه. تالار هم که بحث آزاده فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه.
  4. شاید اسم تاپیک رو بد گذاشتم. این عکس رو ببینید: من یه کادری براش تعیین کردم ولی ازش زده بیرون. چطور مشخص کنم که وقتی به ته اون کادر رسید بره سطر بعدی؟ اینم بگم که از دیتابیس قراره این متن رو به کاربر نشون بدم. یعنی موضوع تاپیک اون قدر ها هم بی ربط نیست ☺️. white-space: pre-wrap; word-wrap: break-word; این ها رو هم تو یک تاپیک دیگه یه دوستی که اسمش یادم نیست که ازش تشکر کنم گفته بود استفاده کنم. برای word-wrap مقادیر دیگرش رو هم امتحان کردم ولی درست نشد. ممنون می شم راهنمایی کنید.
  5. سلام. دست شما درد نکنه. ولی من تست نفوذ که نمی خواستم انجام بدم 😁. برای یه چیزی مثل چت روم می خواستم 😊. اما خب دست شما درد نکنه این هم شاید روزی به دردم خورد ☺️.
  6. سلام. ببخشید چطور می تونم داده ای از دیتابیس SQL رو درج، و طول هر سطر رو مشخص کنم؟ یعنی بگم مثلا به 500 پیکسل رسید، برو سطر بعدی. و دوم این که فاصله ها هم عینا تکرار بشن. یعنی اگر من متنی رو اینطوری نوشتم، همونطوری هم چاپ بشه.
  7. با سلام. چشم نام کاربری در اسرع وقت تغییر پیدا می کند. سوالات رو هم چون 80 درصد به خود تگ textarea مربوط بودند در یک تاپیک ارسال کردم. در هر حال دیگر تکرار نمی شود. پوزش می طلبم.
  8. یه چیزی هم اضافه کنم. تو اولین سوالی که پرسیده بودم، که تا مثلا 5 سطر کش بیاد بعد اسکرول بخوره، می تونم تنظیم کنم که به بالا کش بیاد یا به پایین؟ چون تو پیام رسان ها به سمت بالا کش میاد.
  9. مثلا بعد این که به اینجا رسید خودش خودکار بره سطر بعدی و اگه کلمه ای طولانی بود مثل سلاااااااامممممممممممممم، یه بخشیش رو همون بالا نشون بده یه بخشیش رو پایین. مثلا اینطورررررریییی یییییییییی
  10. ممنون. ولی این که طول متن به یه مقداری رسید بره سطر بعدی رو چی کار کنم؟ ببخشیدا من اینقدر سوال می پرسم.
  11. اگه از تابع nl2br () استفاده کنم درسته؟
  12. ممنون. و یه چیز دیگه. چطور می تونم تعیین کنم که مثلا بعد این که طول متن به یه مقداری رسید، برو سطر بعدی؟ و اینکه موقع چاپ خط های بعدی رو در نظر نمیگیره و همش رو تو یک خط چاپ می کنه.
  13. ممنون خودم حلش کردم. فقط اینکه چطور پاکش کنم همین متن رو؟ یعنی بعد این که نوشت و دکمه ارسال رو زد دیگه رو صفحه نباشه.
  14. با Jquery چطور میشه اینکارو کرد؟ چون تو خود فایل از JQuery استفاده کرده.
×
×
  • ایجاد مورد جدید...