رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

Cruel

کاربر تازه‌وارد
  • ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره Cruel

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

816 بازدید پروفایل

دستاوردهای Cruel

Newbie

Newbie (1/14)

27

امتیاز

  1. نمیخوام باعث دلسردی شما بشم ! اما داریم در مورد c++ حرف میزنیم ! قطعا به چندین سال کار کردن و تمرین مداوم نیاز هست تا بتونید خودتون رو برنامه نویس c++ صدا کنید. ( در مورد کسانی که توهم برنامه نویس بودن دارند حرف نمیزنیم ) اگر پیش زمینه ایی از برنامه نویسی ندارید پیشنهاد می کنم یاد گیری c++ رو شروع نکنید چون انتخاب های بهتری هم هست. موفق باشید.
  2. با سلام برای وارد شدن به دنیای برنامه نویسی قدم اول انتخاب زبان نیست! قبل از انتخاب زبان باید هدف از برنامه نویسی و به طور کلی پلتفرم مورد علاقه رو انتخاب کنید! ( برای چه محیطی دوست دارید برنامه بنویسید ؟ وب ؟ گوشی های هوشمند ؟ ویندوز و .. ؟ ) همچنین می تونید با کمی جستوجو زبان هایی که در حال حاظر بیشترین طرفدار و بازار کار گسترده تری دارند پیدا کنید. ( به طور خلاصه توضیح دادم اما در آینده در صورت نیاز انجمن مفصل تر توضیح خواهم داد ) و شما دوست عزیز بهتره که در ادبیات خودتون تجدید نظر کنید.
  3. Cruel

    مشکل کالی لینوکس

    از چه طریقی اقدام به نصب کردید ؟ در این صفحه سیاه اگر امکان تایپ دارید usr و pass رو وارد کنید و ببینید نتیجه میده یا نه
  4. Cruel

    هاست رایگان

    من خودم قبلا از [Hidden Content] استفاده می کردم . این رو هم چک کنید بد نیست.
  5. سلام می توانید از htaccess استفاده کنید.
  6. Cruel

    مشکل در کالی لینوکس

    خب چه اروری دریافت کردید ؟
  7. با سلام برای این کار میتونید از سایت هایی مشابه با ایـــن مورد استفاده کنید ( این سایت نیاز به ساخت اکانت نداره اما ممکنه که در بعضی سایت ها برای دریافت شماره محبور به ثبت نام بشید) یا از برنامه هایی مثل voxox و ... استفاده کنید.
  8. Cruel

    مشکل در کالی لینوکس

    etc/init.d/gdm3 start/
  9. اون یک مثال بود ! ( که وجود notification های اختصاصی از وجود برنامه ها سرچشمه می گیرد نه از منبعی که توسط اون به اینترنت دسترسی پیدا کردن !)
  10. با سلام خیر، امکان ارسال یک notification اختصاصی مانند چیزی که مثال زدید نیست! اون notification هایی که هنگام اتصال به اینترنت ظاهر میشوند ( آپدیت کردن برنامه ها ، خبر و ...) توسط همان برنامه ( برای مثال play store ) تولید می شوند و از قبل طراحی شده اند. ( فقط در حال listen هستند تا اتصال به اینترنت بر قرار شود ، اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند و سپس ظاهر شوند)
  11. با سلام نه تنها این سایت بلکه تمامی سایت های مشابه با این مورد کاملا بی اساس هستند. اگر قرار بود که تنها با وارد کردن ID اینستاگرام و فشردن یک دکمه پسورد هدف در اختیار ما قرار بگیرد که سنگ روی سنگ بند نمیشد.
×
×
  • ایجاد مورد جدید...