رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

10 تا از بهترین سیستم عامل ها برای هکر ها


PARSA_FUY

پست های پیشنهاد شده

میخوام بهتون 10 تا از سیستم های برتر برای هکر ها رو معرفی کنم

 

5.DEFT Linux

Digital Evidence and Forensic Toolkit (DEFT) یک آشکارساز منبع آزاد از لینوکس است که  بر اساس نسخه های نرم افزار Digital Advanced Response Toolkit (DART) ساخته شده است. Deft سفارشی سازی اوبونتو است. ابزارهای Computer forensics و incident response tools   که DEFT Linux شامل آنها است توسط حسابرسان فناوری اطلاعات ، بازرسان ، ارتش و پلیس قابل استفاده است

 

4.Bugtraq

خوب ، Bugtraq یک توزیع مبتنی بر GNU / Linux است که با هدف پزشکی قانونی دیجیتال ، آزمایش نفوذ ، آزمایشگاه های نرم افزارهای مخرب و GSM قانونی انجام می شود و یکی از بهترین انتخاب های مهاجمان است. سیستم عامل طیف گسترده ای از ابزارها مانند ابزار تست بدافزارها ، ابزارهای حسابرسی ، ابزارهای شبکه و غیره را ارائه می دهد.

 

3.GnackTrack

پس از انتشار بک ترک ۵. این سیستم عامل در حال توسعه است و اکنون یکی از بهترین سیستم عامل های مورد استفاده برای تست نفوذ و باگ در شبکه است و مبتنی بر توزیع لینوکس است. همچنین این سیستم عامل تعداد زیادی برنامه پیش فرض مانند Opera ، Firefox ، Chromium و غیره را ارائه می دهد.

 

2.Arch Linux

خوب ، Arch Linux یک توزیع لینوکس برای رایانه های مبتنی بر معماری IA-32 و x86-64 است. این نرم افزار عمدتاً از نرم افزارهای منبع آزاد  تشکیل شده و از سفارشی سازی های شخصی کاربران پشتیبانی می کند.

 

خب خب رسیدیم به صدر جدول

 

Kali Linux.1

این یکی از مدرن ترین سیستم عامل ها است که توسط هکرها برای آزمایش و بهره برداری های امنیتی زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است که از شما در برابر آسیب پذیری هایی که سیستم عامل های دیگر در آن دارند ، محافظت می کند. بنابراین باید این سیستم عامل جالب را در رایانه شخصی خود امتحان کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دوست عزیز نیاز به بزرگ کردن فونت نیست میتونید بجای این کار محتوا رو بیشتر و لازم نیست زیر متن ها خط بکشید که خوندنشون سخت باشه

و زمانی که یه اشکال توی تاپیکتون هست لازم به گفتن و اسپم کردن نیست !!!!

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


دوست عزیز @PARSA_FUY لطفا از ساخت اکانت فیک خودداری کنید در غیر این صورت از انجمن اخراج خواهید شد ! 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...