رفتن به مطلب
بازگشایی انجمن! ×
GuardIran

آموزش ساختن app id و رمز برای انتشار مطالب سایت


sayeha

پست های پیشنهاد شده

آموزش ساختن app id و رمز برای انتشار مطالب سایت

۱- ابتدا وارد این آدرس شده و روی گزینه ” Add New Publishing Plan ” کلیک کنید.

۲- یک نام برای خود انتخاب کرده و گزینه ” Create Publishing Plan ” را کلیک کنید.

۳- در صفحه بعدی روی نامی که ساخته اید کلیک کنید. ۴- در صفحه ای که باز می شود ، می توانید یکی از صفحات یا دیوارهای فیس بوکی خود را انتخاب کنید تا مطالبتان به همان یک صفحه انتقال پیدا کند.

۵- در کادر Post Style می توانید یکی از ۳ گزینه را انتخاب و نتیجه آن را در کادر Preview مشاهده کنید.

گزینه Standard : با انتخاب این گزینه ، یک تصویر کوچک برای مطلب و یک عنوان و چند خط توضیحات را از RSS سایت شما بیرون کشیده و در فیس بوک شما منتشر می کند.

گزینه Compact : با انتخاب این گزینه ، مطالب سایت فقط با یک عنوان در فیس بوک منتظر خواهد شد.

گزینه Status Updates : با انتخاب این گزینه هم ، عنوان مطالب سایت همراه با لینک مطلب که در یکی از سایت های کوتاه کننده لینک قرار گرفته است ، در فیس بوک منتشر می شود. البته شما باید در مرحله بعدی اگر می خواهید لینک مطلب توسط یکی از سرویس های کوتاه کننده لینک در فیس بوک منتشر شود را تنظیم کنید.

۶- در همان صفحه روی سربرگ Bit.ly / Options کلیک کنید و در اینجا روی گزینه و لینک Support Page کلیک کرده و به صفحه بعدی بروید.

۷- در صفحه بعدی نیز روی لینک و عبارت ”

This is the hidden content, please
” کلیک کنید تا اگر احیانا در سایت bit.ly عضو هستید ، بتواند API Key ,  Username شما را که قبلا در این سایت ثبت کرده اید را بیرون کشیده و از این طریق به آن وصل شود.

۸- حتما توجه داشته باشید که زمانی می توانید از سرویس bit.ly در RSS Graffiti  استفاده کنید که قبلا در آن ثبت نام کرده باشید که اگر اینطور بود در صفحه بعدی روی گزینه Sign In کلیک کنید.

۹- در صفحه بعدی به سایت bit.ly هدایت می شوید و باید ایمیل و پسورد اکانت bit.ly خود را وارد کنید.

۱۰- بعد از وارد شدن ، به صفحه مشخصات می روید که در آنجا مشخصات Username و API Key شما قرار دارد.

۱۱- بعد از ارتباط برقرار کردن بین دو سرویس باید به صفحه RSS Graffiti برگشته و تیک چک باکس سرویس bit.ly خود را فعال کنید و در آخر هم گزینه Save Changes را بزنید.

۱۲- در گام بعدی در کادر سمت چپ روی گزینه Add New کلکیک کنید و در کادر باز شده یکی از سرویس های RSS Feed یا توییتر فید را انتخاب کنید و در کادر مربوطه آدرس هر کدام را که خواستید وارد کنید. مثلا آدرس فید سایت من “ 

This is the hidden content, please
” هست. بعد روی نام فید خود کلیک کنید.

۱۳- در کادر بعدی در قسمت Scheduling می توانید از طریق گزینه ” Update Frequency ” تعیین کنید که در چه مواقعی سایت شما را بررسی و جستجو کند و از طریق گزینه Maximum Posts per Update نیز می توانید تعیین کنید که هر روز چند پست را در فیس بوک شما بفرستد و از طریق گزینه Post Order per Update نیز تعیین می نمایید که آخرین پست های جدید شما یا آخرین مطالب قدیمی سایتتان را در صفحه فیس بوک منتشر کند.

۱۴- در گام بعدی روی سربرگ Advanced کلیک کنید و در کادر باز شده  و در باکس Format Message می توانید تعیین کنید که مطالبی که از طریق این سرویس در فیس بوک منتشر می شود با بقیه مطالب شما که به صورت دستی در فیس بوک منتشر می کنید از طریق یک پیغام یا عنوان تفکیک شود. از طریق کادر Filtering Options و از گزینه Cut-off date/time نیز می توانید تعیین کنید که از چه تاریخی به بعد مطالبتان در فیسبوک ارسال شود و از گزینه Publish Delay می توان معین کرد که بین هر ارسال چند دقیقه وقفه ایجاد شود.

۱۵- در آخر هم روی فلشی که مابین دو کادر راست و چپ است کلیک کنید تا فید سایت به صفحه فیس بوک شما متصل شود و البته در مواقع بعدی می توانید از همین جا آن را غیرفعال کنید.

خب می بینید که یکی از مطالب های سایت من در فیس بوک و با این سرویس انتشار پیدا کرده است.

منبع:سایت

This is the hidden content, please

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر


به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...